Obchodní podmínky
Obchodní podmínky | Reklamační řád | Odstoupení od smlouvy | Doprava a termíny | Kontakty |
1)Prohlášení o ochraně
osobních údajů
Home-Outlet.cz
neshromažďuje žádná osobní data, která by mohla identifikovat specifickou
osobu, kromě případů, kdy osoba sama poskytne Home-Outlet.cz tato data
dobrovolně. Takováto data mohou být získána v případě, kdy se osoba dobrovolně
zaregistruje za účelem využívání služeb serveru Home-Outlet.cz, účastní se
průzkumů, účastní se hlasování atd. Jakékoliv osobní informace identifikující
konkrétní osobu nebudou předány, ani prodány třetí straně, kromě případů kdy na
to uživatel bude upozorněn v době sběru dat.
Vaši spokojenost s
nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu
Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé,
když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o
některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete.
Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno
zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve
zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků,
vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme
zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely
můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše
osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí
straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci
programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších
dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám
dotazník nebudeme dále zasílat.
2) Základní údaje
Provozovatel: HOME OUTLET s.r.o.(dále
jen prodávající)
IČ: 05043140 DIČ:
CZ05043140
Firma je vedená u
Městského soudu v Praze, spisová značka C 257015
Sídlo: Rýmařovská 434, 199 00
Praha - Letňany
Provozovna Praha 10: Tuklatská 3, 100 00 Praha – Strašnice (Po-Pá: 10:00-18:00, So: zavřeno, Ne: zavřeno)
Číslo účtu pro
bezhotovostní platby: 2400998227/0600 MONETA Money Bank
Kontakty:
Mobil: +420 776 888 636
Objednávky, poptávky a cenové nabídky
E-mail:
info@home-outlet.cz, objednavky@home-outlet.cz, reklamace@home-outlet.cz,
WWW: www.Home-Outlet.cz
3) Všeobecná ustanovení
Kupující učiněním
objednávky akceptuje Obchodní podmínky pro dodávky zboží vyhlášené
prodávajícím. Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními
podmínkami, které jsou pro obě strany závazné, pokud není ve kupní smlouvě
(zavazné objednavce) stanoveno výslovně něco jiného. Podmínky blíže vymezují a
upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (Home-Outlet.cz) a jeho zákazníků
(kupujících) a ve svém aktuálním znění tvoří obsah kupní smlouvy-zavazné
objednavce (o dodávce zboží), resp. je její nedílnou součástí.
Není-li mezi účastníky
sjednána trvalá kupní smlouva v písemné formě, dodá prodávající zboží na
základě elektronické objednávky a specifikace zákazníka (objednávky doručené
prostřednictvím elektronické pošty) na formuláři, který je k dispozici v
internetovém obchodě.
4) Předmět smlouvy
Předmětem smlouvy jsou
pouze položky výslovně uvedené v kupní smlouvě - objednávce (dále jen zboží).
Váhy, rozměry, kapacita, ceny, výkony a ostatní údaje obsažené na WWW stránkách
Home-Outlet.cz, katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou nezávaznými
údaji, pokud nebyly ve smlouvě výslovně uvedeny jako závazné. Home-Outlet.cz
(dále jen prodávající) se zavazuje, že bude svým odběratelům dodávat:
- bezvadné zboží v
souladu se specifikací nebo s vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží
- vyhovující normám,
předpisům a nařízením platným na území ČR
- vybavené českými
návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních opraven, je-li to pro
daný druh zboží obvyklé
5) Objednávka zboží
a) Podmínkou platnosti
elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a
náležitostí. Objednávka je návrhem kupní smlouvy(). K uzavření kupní smlouvy se
nevyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím, smlouva pak vzniká
samotným dodáním zboží. Prodávající si může v jednotlivém zejména cenově
náročnějším případě vyhradit vznik smlouvy potvrzením objednávky či žádat o
zálohu do výše 100% z prodejní ceny.
b) Prodávající je v
závislosti na charakteru obchodu (množství zboží, výše ceny, náklady na
přepravu, vzdálenosti apod..), vždy oprávněn žádat kupujícího o autorizaci
objednávky vhodným způsobem, např. telefonicky či písemně. Odmítne-li
prodávající objednávku požadovaným způsobem autorizovat, považuje se objednávka
za neplatnou.
c) Je-li mezi účastníky
uzavřena dlouhodobá rámcová písemná kupní smlouva, elektronická objednávka
uzavřenou smlouvu blíže specifikuje a konkretizuje a je její nedílnou součástí.
d) Trvalí zákazníci s
nimiž je uzavřena písemná rámcová písemná kupní smlouva požívají výhod
sjednaných při podepisování smlouvy, resp. jednostranně nabízených prodávajícím
po uzavření smlouvy na jeho internetové stránce.
e) Kupující před
objednáním může požádat o odborné zaměření stavebních otvorů prodávajícího,
prodávající může si účtovat dle ceníku služeb či dle dohody mezi kupujícím a
prodávajícím.
6) Cena a placení
Nabídkové ceny uvedené
na WWW stránkách Home-Outlet.cz jsou platné v okamžiku objednání. Ceny uvedené
v tištěném ceníku jsou platné do vydání nového ceníku. Prodávající si vyhrazuje
právo tiskových chyb a změny cen, v případě změny peněžních kurzů, výrazném
nárůstu inflace nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek u výrobců a
ostatních dodavatelů zboží. Kupní cena bude považována za zaplacenou teprve
připsáním celé kupní ceny za samostatnou část dodávky na běžný účet
prodávajícího nebo uhrazením v hotovosti v pokladně prodávajícího. V případě
nedodržení jakékoliv platební lhůty je kupující povinen zaplatit prodávajícímu
poplatky z prodlení z hodnoty včas nezaplacené částky ve výši 5% za každý den
prodlení zbývající částky. Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo ke zboží
až do úplného zaplacení kupní ceny.
Zákazník má několik
možností uhrazení kupní ceny za zboží. Zboží je možné v plné výši uhradit
osobně v provozovně dodavatele nebo poukázáním kupní ceny na účet dodavatele
pod příslušným variabilním symbolem, který platbu identifikuje nebo po
provedené autorizované montáži přímo technikovi.
Zálohová faktura se
platí ve výši do 100% od celkové ceny objednávky - vždy záleží na dohodě.
Pokud se jedná o dodávku
zboží včetně služeb, vždy se platí před montáží celá částka buď
převodem na účet nebo v hotovosti/kartou na nejbližší prodejně a následně
se domluví termín montáže a namontuje se zboží, v opačném případě neposkytujeme
žádné služby. V případě že se objeví vícepráce, společnost HOME OUTLET s.r.o.
nárokuje si poslat dodatečnou fakturu za vícepráce.Je to díky častým neplatičům,
kteří za dobu působnosti naší společnosti neocenili fakturu na splatnost.
Faktura vystavená na
základě kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím je současně daňovým
dokladem. Převzetí zboží kupujícím je zásadně možné až po jeho úplném
zaplacení, pokud není dohodnuto jinak.
Není-li prodávající
povinen podle smlouvy dodat zboží v určitém místě, uskutečňuje se dodání zboží
jeho předání prvnímu dopravci k přepravě pro kupujícího, jestliže smlouva
stanoví odeslání zboží prodávajícím.
7) Dodací lhůta
Dodací lhůta začíná
běžet ode dne připsání peněz na účet (v případě že je platba převodním příkazem
a v případě, že se zboží veze na místo), v případě platby v hotovosti, ihned po
potvrzení, že se objednávka vyřizuje.
V případě, že zboží je
na skladě, zavazuje se prodávající je vyexpedovat nebo předat dopravci do 2
týdnů. Dodací lhůta bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění
je způsobeno vyšší mocí nebo okolnostmi nezaviněnými prodávajícím. V případě dopravy
přepravcem či montáže, termín dodání se může lišit o 1-2 týdny.
Některé zboží je nutné zadat do výroby, proto je u každého zboží uvedena dodací lhůta. Proto je v některých případech doba dodání až 10-15 týdnů - níže je seznam výrobců, u kterých je termín výroby/dodání takový:
Doornite - 8 týdnů, RAL lakované dveře 12 týdnů, Hormann 13 týdnů, TurenWerke 7 týdnů, VDoors/VascoDoors: 5-6 týdnů, Archo hidden manufactur doors - 8 týdnů standardní rozměry, atypické rozměry 15 týdnů, Vivento - 8 týdnů, Derpal - 8 týdnů materiál borovice, 10 týdnů materiál dub, GlassDoor - 5 týdnů, Kooperativa ZAKO zárubně - 2 týdny standardní rozměry, nestandardní (protipožární, bezpečnostní zárubně nebo jiné tloušťky zdí) - 8 týdnů, Stolgen 8 týdnů bez povrchové úpravy, 10 týdnů s povrchovou úpravou, MP kování, Mantion/Valcomp, Cobra, Domino, DP kování - skladem u dodavatele znamená dodání do 14 dnů, pokud chybí a je uvedeno skladem u dodavatele ale následně upřesní dodavatel že chybí i u nich ve skladu - termín dodání 6 týdnů.
Uvedené termíny jsou termíny výroby, což znamená je potřeba počítat s termínem navíc doprava k nám na sklad 1 týden a doprava k zákazníkovi další týden, takže je ptořeba počítat s termínem dodání +2 týdny od termínů výroby daného výrobce. V případě nedodržení termínu,
prodávající se zavazuje za každý den prodlení, zaplatit kupujícímu 0,05% z
částky nedodaných položek.
V případě zboží, které
je již skladem, nezajistí-li kupující převzetí výrobků do 2 týdnů od doručení
písemného oznámení, je prodávající oprávněn účtovat a kupující povinen platit
skladné ve výši Kč 100,- za celou objednávku a každý den (i započatý), anebo
může podle vlastní úvahy prodávající na náklady a riziko kupujícího zboží
odeslat do místa podnikání/sídla kupujícího a kupující je povinen toto zboží
převzít.
8) Dopravní podmínky
Zboží lze v současné
době vyzvednout osobně ve skladu v Praze:
Sklad pro osobní odběry
v provozovně: Tuklatská 2105/3, 100 00 Praha – Strašnice, Po – Pá: 10:00-18:00 dle předchozí domluvy, So/Ne: Zavřeno
nebo dopravovat
přepravní službou - která doručí objednané zboží kamkoliv v České republice a
to následující pracovní den od odeslání (expedice) zásilky.
Při objednání nad
20.000,- bez DPH a platby celé částky předem, doprava po celé ČR je zcela
ZDARMA.
Ceny dopravného jsou
kalkulovány dle hmotnosti přepravovaného zboží, po obdržení objednávky, náš
operator zpracuje objednávku včetně dopravy a pošle kupujícímu opravenou
objednávku v příloze.
Při platbě v hotovosti při převzetí k ceně dopravného se připočítává častka ve výši 50,- bez DPH
V objednávce musí být
dodací adresa, pokud je odlyšná od fakturační adresy, pokud tomu tak není,
dopravce/dodavatel má nárok na účtování dopravy navíc. Proto prosíme řádně
zkontrolovat potvrzení objednávky.
Kupující je povinen
zboží řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků, zboží
rozbalit ihned po převzetí / dovozu a v případě jakýchkoliv závad neprodleně oznámit
přepravci / dodavateli. Zjevné vady se reklamují do 5 ti dnů od převzetí.
Faktura a daňový doklad jsou pak přiloženy u dodacího listu nebo jsou zasílány
emailem / poštou.
Dopravné s montáží či
závozem zboží - kupující musí obstarat parkovací místo pro řemeslníky či řidiče, hlavně
když se jedná o modrou zónu a další zóny, kde může parkovat pouze občan, který
tam má trvalý pobyt, tímto vzniká potíž s parkováním a řemeslníci nemůžou
ponést těžké dveře a nářadí přes několik ulic, pokud kupující neobstará parkovací
místo (například koupením parkovací kartičky pro naše řemeslníky čí vjezd na
dvůr), prodávající má nárok v případě zaplacení parkovného či pokuty, žádat od
kupujícího danou částku a prodávající dokáže danou skutečnost dokladem o
zaplacení.
9) Zrušení
objednávky
Odstoupení od kupní smlouvy v případě koupě zboží
distančním způsobem
Zákazník spotřebitel je oprávněn odstoupit od kupní
smlouvy v těch případech, kdy mu to přiznává zákon č. 89/2012 Sb., občanský
zákoník, v platném znění, konkrétně jeho ust. § 1829, a to ve lhůtě 14 dnů ode
dne převzetí zboží zákazníkem nebo jím určenou třetí osobou, bez udání důvodu.
Výše uvedená lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy se považuje za zachovanou,
pokud kupující – spotřebitel v jejím průběhu odešle prodávajícímu oznámení, že
od smlouvy odstupuje. 14 denní lhůta pro odstoupení od smlouvy nevztahuje se na podnikatele(objednávky s IČO)
Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí
zákazník o svém odstoupení od této smlouvy informovat prodávajícího formou
jednostranného právního jednání (písemným přípisem zaslaným prostřednictvím
provozovatele poštovních služeb nebo e-mailem na adrese info@home-outlet.cz s
tím, že písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky,
data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz (tj. kupní ceny a nákladů na dodání
zboží do místa určeného kupujícím). Prodávající v textové podobě potvrdí
kupujícímu-spotřebiteli přijetí právního jednání představujícího odstoupení, a
to bez zbytečného odkladu. Zákazník může pro tyto účely využít (není to však
jeho povinností) formulář, jehož náležitosti jsou obsaženy v Nařízení vlády č.
363/2013 Sb., o vzorovém poučení o právu na odstoupení od smluv uzavřených
distančním způsobem, v platném znění. Formulář je k dispozici zde.
Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od smlouvy,
postačuje předat odstoupení od smlouvy v poslední den lhůty provozovateli
poštovních služeb) anebo jej i odeslat e-mailem na adresu info@home-outlet.cz.
Důsledky odstoupení od kupní smlouvy
Jestliže zákazník odstoupí od smlouvy dle tohoto článku,
vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy
obdržel oznámení zákazníka o odstoupení od smlouvy, všechny platby týkající se
zboží, ohledně něhož zákazník odstupuje od smlouvy, které od něj obdržel.
Předpokladem vrácení peněz je vrácení zboží zákazníkem. Peněžní prostředky
budou vráceny prostřednictvím stejného platebního prostředku, který
kupující-spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce (neurčil-li však
kupující-spotřebitel výslovně jinak), případně je možné vrátit peněžní
prostředky též v hotovosti v sídle společnosti nebo na některé z provozoven,
nikoliv však dříve než kupující-spotřebitel zboží prodávajícímu předá nebo
prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
Zákazník je povinen zboží bez zbytečného odkladu,
nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, zaslat
zpět nebo jej osobně předat v sídle prodávajícího. Lhůta se považuje za
zachovanou, pokud zákazník odešle zboží zpět před uplynutím 14 dnů. Zákazník
bere na vědomí, že vrácené zboží musí být kompletní – nepoškozené, neotevřené a
zaslané tak, aby přepravou nedošlo k jeho poškození. Je-li vrácené zboží
poškozené porušením povinnosti zákazníka, je prodávající oprávněn vůči
zákazníkovi uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží, resp. snížení o
náklady vynaložené prodávajícím na uvedení zboží do původního stavu, a započíst
jej na vrácené částky. Tím není dotčeno právo na náhradu škody vzniklé
prodávajícímu.
Náklady spojené s vrácením zboží nese zákazník - může se
to týkat zboží na zakázku, taky zboží které nejsou skladem a objednává se od
dodavatele s dopravou k prodejci a musí dodavatel stejnou cestou odeslat zboží
zpět k dodavateli, tyto náklady nese kupujicí.
Zákazník bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 OZ
nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, který byl upraven
podle přání zákazníka. Vchodové dveře Vltavín, Hormann, interiérové dveře Vasco
Doors, Masonite, Hormann, Vltavín, PerfectDoor, Boulit, Sepos, Garážová vrata
Hormann, a obložkové zárubně Vasco Doors, Masonite, Hormann, Vltavín,
PerfectDoor, Boulit, Sepos jsou vyráběny kupujícímu na zakázku. V případě zboží
vyrobeného na zakázku, nelze uplatnit právo na odstoupení od smlouvy bez udání
důvodu. ve smyslu § 1837 písm. d) ObčZ.
Je-li společně se zbožím poskytnut zákazníkovi dárek, je
darovací smlouva mezi prodávajícím a zákazníkem uzavřena s rozvazovací
podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy zákazníkem, pozbývá
darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a zákazník je povinen spolu
se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek
Při splnění všech výše
uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme složenkou nebo
převodem na Váš účet a to nejpozději do 30 pracovních dnů po fyzickém obdržení
zboží. V případě nedodání kompletního zboží či jinak odporující výše uvedeným
podmínkám se termín posouvá do doby dodání plnohodnotného zboží.
V případě nesplnění
některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat odstoupení od
spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět nebo
bude uschováno na naši provozovně za manipulační poplatek ve výši 1% prodejní
ceny zboží za den uschování. V případě zrušení objednávky během objednávky či
nepřevzetí zboží odběratelem, celá výše zálohy 40% je nevratná a slouží jako
náklady na výrobu a prodej - storno poplatek.
V případě vytvoření objednávky, zaplacení zálohy, kde zákazník si rozmyslí a zruší objednávku, jsme nuceni účtovat storno poplatek za odvedenou službu 10% z celkové objednávky, které odečteme ze zaplacené zálohy.
Záruční doba
Záruční doba začíná
běžet ode dne předání zboží kupujícímu nebo konečnému uživateli při prodeji.
Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Zboží je dodáváno se
zárukou minimálně 24 měsíců a na služby taky 24 měsíců pro spotřebitele(fyzické osoby). Pro podnikatele a objednávky s IČO je záruční doba stanovena na 12 měsíců.
Zjistí-li kupující při
převzetí zboží vady, je nutné aby tyto skutečnosti sdělil pokud možno písemně
bez zbytečného odkladu a to emailem na reklamace@home-outlet.cz, popř.
doporučeně poštou, vhodná je i fotografie, nejpozději do 3 dnů od převzetí
zboží.
Reklamační list musí
obsahovat datum dodání zboží, název výrobku, reklamované množství, popis závady
a návrh na vyřízení reklamace. Prodávající je povinen vyjádřit se k reklamaci
do 30 dnů ode dne jejího obdržení.
Vyskytne-li se na Vámi zakoupeném zboží vada, která spadá do záruky, spojte se s námi prosím vždy písemně prostřednictvím kontaktů, uvedených v sekci kontakty.
Záruka se nevztahuje na zboží, které bylo mechanicky - fyzickou silou poškozeno. Pokud se zjistí mechanické poškození během reklamačního procesu, které souvisí s podáním reklamací - například vypáčení dveří fyzickou silou a poté podá zákazník reklamaci na odlepení folie či prohnutí dveří, tak se automaticky odmítá reklamace, jelikož mechanické poškození přímo souvisí s jakostí zboží a může ovlivnit daný zásah do záruky dveří. POZOR: před montáží samotného zboží je potřeba zkontrolovat vše dle objednávky, zdali souhlasí - odstín, rozměr, orientace, zkontrolovat zdali není zboží poškozeno a okamžitě je potřeba podat reklamaci - v příapdě, že jste zjistili nesrovnalost se zbožím, která nesouhlasí s objednávkou či je poškozeno například přepravou, je potřeba podat reklamaci a nesmí se montovat zboží, jelikož zboží se musí dodat zpět dodavateli/výrobce, avšak pokud provedete montáž, musíte si uvědomit že reklamace nebude uznávana.
V oznámení o závadách
uvádějte zejména jméno kupujícího, adresu, telefonické spojení, podrobný popis
závady a popis toho, jak k závadě došlo(fotografie). V závislosti na druhu
zboží Vás budeme informovat o dalším postupu, případně Vám poskytneme kontakt
na nejbližší autorizovaný servis.
10) Omezení odpovědnosti
za obsah webu
Z důvodu možnosti
převzetí chybných informací nemůže provozovatel webových stránek poskytovat
záruku úplnosti a přesnosti uváděných informací a nenese tedy odpovědnost za
škody způsobené použitím takových informací. Provozovatel si vyhrazuje právo
zrušit jakoukoliv objednávku, je-li cena zboží vlivem typografické chyby uvedena
nesprávně. V případě, že kupní cena byla kupujícím již předem zaplacena,
zavazuje se provozovatel k okamžitému vrácení celé částky na účet kupujícího.
11) Slevy a Akce
Slevy a akční ceny platí
vždy do vyprodání zásob není-li uvedeno u konkrétního zboží jinak.
12) Montážní práce
a náplň montážních prací
Montáž dveří a zárubní
se provádí vždy do připraveného stavebního otvoru, tzn. montážník nedělá žádné
úpravy na místě a montuje jen zárubně, dveře a kování. Pokud je domluveno
jinak, musí být v nabídce či ve faktuře rozepsané, co vše montážník musí
provést, např.: podříznutí, úpravy krycích lišt, akrylování, zvětšení
stavebního otvoru bouráním, odlepení a nalepení soklových lišt, dlažby,
přechody podlah apod., pokud dané úpravy nejsou rozepsané v nabídce či ve
faktuře, tak montážník nemá povinnost dělat dané úpravy. Záleží jestli
odběratel se domluví s danou montážní partou jinak a jestli montážník bude
chtít dané úpravy dělat. Montážní služby poskytujeme jen v případě,
že bylo buď řádně zaměřeno našími odborními techniky a nebo zákazník potvrdil
stavební připravenost. Před poskytnutím
dané služby je podmínkou, zaplatit za celou objednávku předem na prodejně buď
hotově nebo kartou a nebo bankovním převodem, následně bude domluven termín
montáže dle volných kapacit.
V případě, že při
příjezdu na adresu montáže dle domluvy s odběratelem telefonicky či písemně
odběratel nebude přítomen nebo stavba nebude připravena dle domluvy, odběratel
je povinen uhradit náklady spojené se zbytečným výjezdem a to v plné výši za
naceněné služby - které jsou v objednávce či ve faktuře.
Mimosoudní řešení
spotřebitelského sporu
V případě, že dojde mezi
prodávajícím a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy,
který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na
mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení
spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce: Ústřední
inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2 Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz
Evropské spotřebitelské
centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2,
internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem
podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května
2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č.
2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů
on-line).
Spotřebitel může využít
rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na
adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Prodávající je oprávněn
k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu
provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní
inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č.
634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Náklady spojené s
mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.
Tyto obchodní podmínky jsou platné a
účinné od 1.1.2023